niedziela, 8 maja 2011

Luz, blues i najbardziej praktyczne buty świata

W nawale codziennych obowiązków każdy z nas ma takie dni, że marzy tylko o tym, żeby ubrać coś wygodnego i zarazem praktycznego. I ten zestaw taki właśnie jest. Duża torebka, w której zmieścimy wszystko i najwygodniejsze buty świata (poza adidasami), czyli baleriny:D Możemy w nich przemierzać kolejne kilometry w mieście:D Ja osobiście nawet, kiedy wkładam wysokie obcasy mam w torebce baleriny na czarną godzinę, aby w razie czego dogonić autobus, albo po prostu- dać odpocząć stopom:) 
Weekend niestety dobiega końca i czas usiąść nad książkami;)







Marynarka- Bershka
Spodnie, T-shirt - H&M
Baleriny- Allegro- StyleZone
Torebka- PARFOIS


27 komentarzy:

  1. swietnie wgladasz, bardzo podoba mi sie torebka :) obserwuje!

    shavil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję na 100%! fajnie widzieć,że sląsk staje sie coraz bardziej modny!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze fajnie, uwielbiam tę bransoletkę :)
    http://misscferreira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki miejski styl :) Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. cały zestaw jest śliczny :] obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja laseczko tez Cie obserwuję;)
    uwielbiam podwijać spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nice outfit ! i like your tee

    OdpowiedzUsuń
  9. torebeczka jest genialna :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw! Marynarka jest super no i bardzo fajny t-shirt :))) W ogóle bardzo dobrze Ci w tej fryzurze, tak kobieco <3 Dodałabym gdzieś może jedynie odrobinę koloru, może inne buty? Ale i tak jest fajnie :)

    Całusy :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowniaste spodnie!
    Mają piękny kolor, tak samo jak torebka ;)
    pozdrawiam
    reesh

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi sie podobaja spodnie i koszulka,buty sa fajowe!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny set:)obserwujemy się wzajemnie?

    OdpowiedzUsuń
  14. oo! mam taka sama torbe! co do balerin sie zgadzam. najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się,na luzie!Uwielbiam blazery,świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna marynareczka:) Prosto i wygodnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie!!

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I żeby ujrzeć taki zestaw, warto cały dzień przeglądać blogi. Podoba mi się wszyściutko, jest codziennie, ale stylowo. Lubię to!

    Annie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam identyczną marynarkę, jest cudowna. Pasuje do bardzo wielu zestawów. Look bardzo fajny. Klasyczny, a za razem casualowy. E. Zajrzyj do nas. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko mi sie tu podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny outfit;-)
    Dodaje i licze na to samo!;p

    OdpowiedzUsuń
  22. idealna stylizacja na śmiganie po mieście

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice bag!! :)


    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń