poniedziałek, 2 maja 2011

Klasyka na wysokości

Chociaż wciąż intensywnie poluję na pomarańczową marynarkę, szara zdecydowanie skutecznie wypełnia te lukę:) Do tego wystarczą wysokie do nieba koturny i cały strój staje się niebanalny. Im bliżej lata, tym więcej będzie się pojawiać stylizacji w stylu hippie, tymczasem króluje u mnie klasyka, która niezależnie od mody zawsze wygląda dobrze. Do całego stroju w kolorach black&white&gray wystarczy dodać kopertówkę w modnych, owocowych kolorach i wszystko zaraz nabiera pozytywnego rumieńca:D








Marynarka- NO NAME
Tunika, torebka, botki, wisiorek, pierścionek- H&M
Bransoletka- BAZAREK


14 komentarzy:

  1. Zajebioza:P chociaż ja wolałabym inne buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. no pięknie wyglądasz:) marynarka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo sympatyczny zestaw, torebka świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie :) super buty, marza mi sie takie :D

    dziękuję za miły komentarz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny zestaw!! Świetna marynarka i biżuteria!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie to ze sobą zestawiłaś ;) a buty świetne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka jest genialna!
    Strasznie podoba mi się twoja fryzura :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz, zestaw fajny :) i ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz zachwycającą urodę :) i strój też wspaniały :)

    www.umebluj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw w moim stylu, tylko buty jakoś do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń