piątek, 6 maja 2011

Koralowo mi!

Po majowych zawiejach śnieżnych na niebie pojawiło się piękne słońce. Trudno było nie wykorzystać takiej pogody na spacer:) Szczególnie w sytuacji, kiedy przy okazji można zrobić zdjęcia i pochwalić się moją dzisiejszą second-handową zdobyczą:D Tak- to cudo na zdjęciach w kolorze koralowym udało mi się upolować w jednym z katowickich lumpeksów i już wiem, że będzie to jedna z moich ulubionych sukienek tego lata:) Wspaniały kolor, luźny krój- broni się sama, więc dodałam tylko szpilki w kolorze nude, no i promienny uśmiech;)

P.S. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i miłe słowa:)









Sukienka- SH (Miss Selfridge)
Kopertówka- H&M

25 komentarzy:

  1. Pięknie i wiosennie!! Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest piękna muszę wybrać się an rundkę po sh bo ciągle odwlekam:) Zastanawiałam się nad kupnem tej kopertówki bardzo fajnie się prezentuje. pozdrawiam i zapraszam do obserwowania

    http://monsiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba caly zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow:D fantastyczna sukienka!!!cudenko,pieknie t wszystko zestawilas:)!bede tu wpadac czesciej i oczywiscie obserwuje!( i zachecam do obserwowania mnie tez;) )

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna sukienka, fajna koperta i buty, dużo bardziej podobasz mi się w tym kolorowym wydaniu niż w poprzednich stonowanych zestawach. Będę odwiedza Twój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest cudna, kolor jest prześliczny. wyglądasz świetnie- kobieco i świeżo [;

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne buty:D nie ma co.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw, wyglądasz pięknie, oddawaj buty!!! ;)
    http://misscferreira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądasz w tej sukience.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna ta sukienka i ten kolor :D
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka, a do tego szpilki nude ♥♥
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna sukienka! Ślicznie w niej wyglądasz! ..i do tego ta kopertówka :)

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Your blog is fantastic, you can see more fashion blogs in Poland:
    http://look10.blogspot.com/2010/02/fashion-polonia-poland-polska-blogs.html
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  14. przegenialny kolor tej sukienki.
    Ślicznie w niej wyglądasz ;)
    Gdzie jest ten SH, w którym znalazłaś to cudo? Tak się składa, ze jestem z Rudy śląskiej, więc chętnie się dowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygladasz super ! sukienka jest w moim ulubionym kolorze :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://lakergirl123.blogspot.com/
    +obserwuję i liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczna sukienka,wyglada na Tobie bosko, fajne dobralas buty i torebke!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne buty i sukienka - prawdziwa perła ;)

    zapraszam do udziału w konkursie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Kochana!!! Dziękuję bardzo za wizytę, no i jestem zachwycona tą stylizacją! Torebeczka jest szczególnie piękna i dobrze Ci w tym odcieniu czerwonego <3 Prezentujesz się niezwykle kobieco^^^ :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Baaaardzo mi się ten zestaw podoba, sukienka i buty boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. boska sukienka :))))

    dziękuję za miłe słowo o moim blogu. zapraszam do obserwacji, a ja się przyłączam do obserwacji Twojego bloga.
    POzdrawiam!

    www.paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń